Welkom op de website Christus Triumfatorkerk

Onze kerk is gelegen in Den Haag, in het hart van de wijk Bezuidenhout. Op deze plek willen wij een open gemeente zijn met aandacht voor iedereen die in het Bezuidenhout en Mariahoeve woont, werkt of gewoon op ons pad komt.

Op deze site vindt u informatie over onze gemeente. Zo kunt u bijvoorbeeld lezen wie wij zijn en welke activiteiten we ontplooien.

De Christus Triumfatorkerk maakt onderdeel uit van twee kerkelijke verbanden:
de Gereformeerde Kerk 's-Gravenhage Oost (GKO) en
de Protestantse Gemeente 's-Gravenhage (PGG).

In de GKO wordt samengewerkt met de Noorderkerk (Duinoord) en de Pax Christikerk (Mariahoeve).
In de PGG wordt samengewerkt met de Duinzichtkerk in de Benoordenhout.

Het team bestaat uit:

• drs. Jaap van den Akker, predikant

• Maja Postma, diaconaal opbouwwerker

Klik hier voor hun gegevens.

Visie en Missie

"In de Christus Triumfatorkerk komt een kleurrijke groep mensen bij elkaar. Oud en jong, orthodox en liberaal, evangelisch en liturgisch, hoog en laag opgeleid. Alleen dat al maakt onze kerkgemeenschap tot een bijzondere groep mensen. Een gemeenschap om te koesteren. En dat doen we ook."
Het is de openingszin van het visiestuk dat ons de komende jaren begeleidt bij ons kerkelijke werk. In februari 2021 verscheen er een speciale Samenspel als visiedocument van onze gemeente. Lees hier het hele magazine: beleidsplan 2021-2025.
Nieuwsgierig geworden? U kunt meer lezen op de pagina: organisatie.

Bezoek onze diensten

Wij nodigen u van harte uit om naast het lezen van deze site ook eens 'live' onze kerk te bezoeken. Immers de sfeer in onze gemeente, de hartelijkheid en de beleving van ons geloof, kunnen we niet via een website overdragen.

U bent van harte welkom!

Kerkdienst online meevieren

Wilt u een kerkdienst thuis meevieren? Dan kan dat live via ons YouTubekanaal vanaf zondagmorgen 9.50 uur of achteraf wanneer het u uitkomt.