Collectes en Appostel app

Met de Appostel app kunt u eenvoudig deelnemen aan de collectes in de CTK. Tot voor kort gebruikten we de Appostel app van PKN den Haag Oost, inmiddels hebben we een eigen Appostel app.
Gaat u de Appostel voor het eerst gebruiken, kijk dan helemaal onderaan.

OVERSTAPPEN
Gebruikt u de app al dan verzoek wij u om over te stappen van naar ‘Chr. Triumfatorkerk’ (is nu ‘PKN Den Haag Oost’):

1. Open de app.
  2. Druk rechts onderaan in het scherm op de drie puntjes en scrol in het nieuwe scherm naar onder, kies uitloggen.
  3. Kies in het volgende scherm rechts bovenaan op het vergrootglas
  4. Het scherm Gemeente koppelen verschijnt, type in het balkje Zoek gemeente:  Chr. Triumfatorkerk, er verschijnt een balkje met het logo en adres van de CTK.
  5. Tik op dit balkje. U moet nu een account aanmaken voor de Chr. Triumfatorkerk, u kunt hetzelfde emailadres en wachtwoord gebruiken als u voor PKN Den Haag Oost gebruikte, maar een nieuw wachtwoord mag ook.
  6. De CTK moet uw aanmelding accepteren (privacy), daarvan krijgt u bericht per email. Als uw aanmelding geaccepteerd is, kunt u de app gebruiken zoals u gewend was, alleen ziet u voortaan boven aan het scherm Chr. Triumfatorkerk i.p.v. PKN Den Haag Oost.
  7. U krijgt ook een email waarin u de aanmelding met uw emailadres moet bevestigen, dit om te voorkomen dat een ander uw email-adres gebruikt.

U kunt eventueel terug naar PKN Den Haag Oost, bijvoorbeeld om uw tegoed op te maken, de CTK-collectes blijven ook daar nog een tijdje zichtbaar. U logt dan uit, als u vervolgens links bovenaan op de ster klikt (Favorieten), verschijnen PKN Den Haag Oost en Chr. Triumfatorkerk beiden in beeld en kunt u kiezen waar u wilt inloggen.

EERSTE GEBRUIK
  1. Download de Appostel app.
  2.  Als u de app opent moet u uw gemeente koppelen. Type in het balkje Zoek gemeente:  Chr. Triumfatorkerk, er verschijnt een balkje met het logo en adres van de CTK.
  3. Tik op dit balkje. U moet nu een account aanmaken, dit wijst zichzelf. De CTK moet uw aanmelding accepteren (privacy), daarvan krijgt u bericht per email. Als uw aanmelding geaccepteerd is, kunt u de app gebruiken.
  4. U krijgt ook een email waarin u de aanmelding met uw emailadres moet bevestigen, dit om te voorkomen dat een ander uw email-adres gebruikt.
  5. Na het openen van de app kiest u onderaan het scherm €, u komt in een scherm met een rood vlak Geef aan een doel, als u daarop drukt verschijnen de actuele collectes. U kunt een of alle collectes kiezen, het bedrag zelf bepalen en bijdragen met iDEAL, dat wijst zich vanzelf.
Ook kunt u een tegoed kopen (onze voorkeur) en in de loop van de tijd aan verschillende collectes delen daarvan toewijzen.